Természetvédelem, madármegfigyelés, természetfotózás.

Természetvédelem, madármegfigyelés, természetfotózás.

2011 május 14

Hajnalban ismét a Nórápi halastó medrében köszöntött rám a pirkadat. Az utóbbi napokban ugyan csökkent a madármozgás, de gondoltam élmény nélkül (és általában képek nélkül sem) úgysem tértem még haza, így beálcáztam magam az egyik partszakaszra.
A kevés madáron felül úgy 9 óra tájban feltámadt az erős északi szél, így rövidesen jobbnak láttam feladni a próbálkozást. Azért néhány kép készült.
Réti cankó (Tringa glareola):








Szürke gém (Ardea cinerea) egy méretes barna varanggyal



Bütykös hattyú (Cygnus olor)






Délután bátyámékkal túráztunk a Cuha-völgyben. Régen jártam már túristaútvonalon...













Zubogó fotózgatás (fotók: Hencz Gábor)








(fotó: Beck Viktória)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése