Természetvédelem, madármegfigyelés, természetfotózás.

Természetvédelem, madármegfigyelés, természetfotózás.

2012. 02. 05.

A környéken csak egy-két centis hó esett, de azért gondoltam hajnalban ismét kiülök ölyveket fotózni. A tegnapi viharos északi szél kissé enyhült, de a nappali -8 fok körüli hideg a szellővel párosulva eléggé kényelmetlenné tette a várakozást. A délután második felében már jócskán elgénberedtem és átfagytam, hiába próbáltam megfelelően ruházkodni, igaz mozogni is alig tudtam a sok réteg gönctől. Úgy három óra magasságában gondoltam úgy, hogy elég volt aznapra...
A világos színváltozatú ölyv ma nem mutatkozott, egy átlagos színezetű társa azonban ma is kivette a részét a felkínált nyesedékből. Ugyanaz a példány jött kétszer is, mint amelyik a múltkor is hosszan falatozott. Néha a nap is előbukkant, így egy fokkal talán jobb képek születtek, mint a múltkor, a pár centis hó meg alapveteőn egy természetes derítést is adott a képeknek.
Hollók is mocorogtak a környéken egész nap, de úgy tűnt, hogy inkább egymással voltak elfoglalva, feltehetően náluk már elkezdődött a tavasz...
Egy közeli akácsoron többször is megjelent egy kis sólyom hím.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése