Természetvédelem, madármegfigyelés, természetfotózás.

Természetvédelem, madármegfigyelés, természetfotózás.

2010 november 15

A napsütéses, aránylag enyhe időben kitekertem a Kispodárpusztai halastóhoz. Először az erdőben és a tó déli oldalán lévő mocsaras, rekettyés részen bóklásztam. A vegyes kismadárcsapatokat követtem és figyelgettem, és közben azért a fényképezőgép is készenlétben volt. Az égeres részen a csízcsapatokban gyönyörködtem, ahogy a termésekben lévő apró magokat akrobataként fejtegették.
A lehalászás után visszatöltődött tavon elég kevés vízimadár tartózkodott. Tőkés récék, néhány kanalas réce és kárókatona úszkált csupán a vízen.

Csíz (Carduelis spinus)

A csízek könnyedén tornáznak a vékony ágakon

Ökörszem (Troglodytes troglodytes)

Nagy fakopáncs (Dendrocopos major)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése